17 Ağustos 2014 Pazar

Hangi kurusıkı mermi alınmalıdır? En fazla ses çıkaran kurusıkı mermi hangileridir?




Merhabalar bu yazımızda sizlere kurusıkı mermi alırken nelere dikkat etmeniz gerektiğini anlatacağım.En baştan söylemek istiyorum hiçbir şekilde şu markayı alın veya şu markayı almayın demeyeceğim.

Kurusıkı mermisi üreten çoğu üreticiye mail attım.Bazılarının ürünleri elimde var bazılarının yok.Meca firması bana 2 farklı mermi gönderiyor yarın gelmesi lazım.Yine bazı firmalarda izin verdigi takdirde mermilerini inceleyecegim.Neyse konuyu fazla dağıtmadan asıl konumuza gelelim.Mermi alırken nelere dikkat etmemiz gerekiyor?

1-Mermi bar basıncı


Her zaman oldugu gibi fazla ses çıkarmak istiyoruz ilk bilmemiz gereken mermilerin bar basınçları olacak.Bar basıncı merminin patlama esnasındaki şiddetine denir.Dolayısıyla bar basıncı yüksek olan mermi daha fazla ses çıkarır.Kimi merminin kutusunun üzerinde yazar kiminin yazmaz.Standart 425 bardır.Piyasada 450 bar maksimum var.Eskilerden S&b isimli bir mermi vardı 475 bardı zamanında 35liraya almıstım.Normal mermiler 10 lirayken bahsetttigm mermi 35 liraydı.Atmaya kıyamadım 5-6 tanesi duruyor. :)

2 - Mermi fiziksel yapısı

 Mermilerin fiziksel ebatlarıda önemlidir.Örneğin ucu daha geniş duran mermi dar duran mermiden daha fazla ses çıkarmaktadır.Bu azda olsa etki eden etmenler arasındadır.

Tavsiye: Size benden bir tavsiye.İmkanınız varsa sarı renkli mermileri tercih edin.Gri mermiler ile ses olarak farkları yoktur ancak sarı mermiler çok az tutukluk yapar.Deneyin göreceksiniz.

122 yorum:

  1. Öz kuesanda da mı sarıyı öneriyorsunuz çünkü silahçılar beyazı öneriyor birde birinde av kapsülü sarısındada tabanca kapsülü yazıyor açıklarsanız sevinirim birde 450 bar mermi önerin lütfen

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ben kaiser marka kullandım silah tutukluk yaptı ama özkursan beyaz kullandım hiç sıkıntı yok güzel de ses çıkartıyor tavsiye ederim

      Sil
    2. En sağlam mermi sari (yas )marka olan üzerine tanımam

      Sil
    3. Ozkursan codex 475 bar kullaniyorum gayet iyi ses cikariyor silah dessert eagle

      Sil
    4. Bu yorum yazar tarafından silindi.

      Sil
    5. Ozkursan codex 475 bar kullaniyorum gayet iyi ses cikariyor silah dessert eagle

      Sil
    6. Cedex kulnadik silahta fakat önce kilit mandali bozuldu sonra horoz mekanizması silhi fabrikaya gönderdim tamir ettiler birde beyaz mermi deniyelim sonuç ne olacak

      Sil
    7. Cedex kulnadik silahta fakat önce kilit mandali bozuldu sonra horoz mekanizması silhi fabrikaya gönderdim tamir ettiler birde beyaz mermi deniyelim sonuç ne olacak

      Sil
    8. Aynı şey benim silahımdada oldu benim silahımda üst mekanizmayı parçladı sıkıntı mermilerde değil silahta gittim zoraki mod914 aldım hiç tutukluk yapmadsn takır takır sıkıyor her zamanda codex kullanıyorum

      Sil
    9. Özyursan iyi değilimi

      Sil
    10. Codex kesinlikle almayın silahta is yapıyor en iyisi GECO marka mermi hem ses anlamında iyi hemde silahta kesinlikle is yapmaz

      Sil
  2. Victory Sport üzerine tanımam !!!

    YanıtlaSil
  3. Max mermi markasını nerden bulabilirim yardım lütfen

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Av bayilerini gezmeniz gerekiyor,internettende temin edebilorsiniz

      Sil
  4. Yönetici yardım lütfen

    YanıtlaSil
  5. Yönetici ben şunu merak ettim özür kursanın p.â 475 bar mermisi var onu p.â.k 917 zoraki de kullansam zarar olurmu hani p a ile p.â.k arasında ki farkı biliyorum ama siz sayfanızda p.â ithal silahlar da pak kullanılmaz demişsiniz ama p.â.k de p.â kullanılırmı yardım lütfen

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba,

      Artik o ayrim yeni makinalarda fazla yok.Namlu fazla isinmadikca sikinti olmaz.

      Sil
    2. Yöneticim Ben ZORRAKİ 4918 t almayi dusunuyom iyimidir ve codex 475 bar mermi kullansam zarar olurmu silah iyimidir

      Sil
    3. Zoraki 4918t bende var hem şık hem güzel silah tavsiye ederim

      Sil
  6. Bir zararı yok ben kendim kullanıyorum

    YanıtlaSil
  7. Ustam güzel bi mermi markası önerirmisiniz ? Birde av bayiler hep gri mermileri tercih etmemi Söylüyor. Sizce hangi renk almalıyım? Tutuklulugu en aza Nasıl indirebilirim Bi Yardımcı olursanız Sevinirim Şimdiden teşekkürler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Gri ve sarilar ses açısından farketmezler.Sari mermilerin çentigi daha derin oldugu icin tutukluk az olur.Birde silahta daha az iz yapar

      Sil
    2. Ben zorakı 4918 t kullanıyorum bu meca mermiden harika bi sesi var hicde tutukluk yapmıyor gayet güzel

      Sil
    3. Ben zorakı 4918 t kullanıyorum bu meca mermiden harika bi sesi var hicde tutukluk yapmıyor gayet güzel

      Sil
    4. YAKIN ZAMANDA ZORRAKİ MARKA Bİ TABANCA ALMAK İSTİYORUM 914 TİPİ HOSUMA GİTMİYOR AMA 4918 T HOSUMA GİDİYOR YARDİMCİ OLURMUSUNUZ

      Sil
    5. Zoraki 914 yada 917 almanı tavsiye ederim bende zoraki 917 var ve mermi olarak ozkursan tavsiye etmem ses az ya Victory sport yada kaiser derim ben sıkıntısız 3 kutu attım Victory sportla namluda gram ısınma takılma yok

      Sil
  8. Codex gold 475 bar üstüne tanımam tabancam zoraki 914

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. evet bende 914 kullanıcısı olarak mükemmel silah

      Sil
  9. Codex gold 475 bar üstüne tanımam tabancam zoraki 914

    YanıtlaSil
  10. Codex gold 475 bar üstüne tanımam tabancam zoraki 914

    YanıtlaSil
  11. Bence de CODEX 475 bar.Ses mükemmel üstü.tutukluk hiç yok.Zoraki 914 kullanıyorum.

    YanıtlaSil
  12. doğru karar bende katılıyorum CODEX GOLD 475 bar özkursanın üretttiği çok kaliteli bir mermi birde akşam deneyin namlu ateşini görün sanki meşhale gibi aydınlatıyor sesi ve geri tepmeside baya gerçekçi tabancam zoraki 914

    YanıtlaSil
  13. slm 914 yeni aldım hiç atış yapmadan güzel ateş çıksın diye önündeki mili deldim 475 codex le denemelerim var otomatik 2-3 mermide dışarı atmada sıkıntı yaşıyorum. lütfen yardımmm. 5372680979 veya serdargun77@hotmail.com teşekkürler.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bildiğimiz gibi mekanizma barut gazının geri basıncı ile çalışıyor siz mili çıkarınca basınç dışarı rahat çıktığı için geri basınç azalıyor ve kovan kendini dışarı atamiyor

      Sil
    2. Mili nasil cikardiniz ben ugrastim ama cikaramadim

      Sil
    3. Mili nasil cikardiniz ben ugrastim ama cikaramadim

      Sil
    4. Mili nasil cikardiniz ben ugrastim ama cikaramadim

      Sil
    5. Arkadaslar icindeki mili cikartirsaniz vede polise yakalanirsaniz cezasi agir oluyor bilginiz olsun elinizdeki silah ta gider birde para cezasi var haberiniz olsun

      Sil
  14. İyi günler abi zoraki 4918 t tabanca silahım var yeni aldım en iyi güzel kalite bir mermi önerirmisi

    YanıtlaSil
  15. Mermi alacağım da hangisi iyi olur tutukluluk yapmaz tam bilmiyorum abi ya kaliteli bi mermi önerirmisiniz makina 4918 t

    YanıtlaSil
  16. Zoraki mod 918-T için CODEX GOLD 475 bar mermi kullanabilir miyim sesi nasıldır ve performans nasıl olur ?

    YanıtlaSil
  17. Zoraki mod 918-T almayı dusunuorum önerirmisiniz ?

    YanıtlaSil
  18. Bende deagle var 475 barlik mermi alsam silah zarar gorurmu

    YanıtlaSil
  19. Ratay dessert eagle 18+1. Almayayi düşünüyorum ses mermisi nasıl almalıyım tavsiyeleriniz şimdiden tesekkurler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. GECO mermi alman malıdır tutukluk yapmaz tavsiye ederim

      Sil
    2. GECO mermi alman malıdır tutukluk yapmaz tavsiye ederim

      Sil
    3. Geco yada Victory sport tek geçerim bende ikisini de kullandım 3 er kutu attım gram tekleme olmadı silah zoraki 917

      Sil
  20. bende zoraki 917 var ve GECO mermi kullanıyorum sesi çoğu mermilerden fazla.

    YanıtlaSil
  21. Retay eagle De codex gold kullansam problem olur mu bşde geco önermissiniz

    YanıtlaSil
  22. Retay eagle De codex gold kullansam problem olur mu bşde geco önermissiniz

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Retay eagle dessert te ozkursan475 bar kullaniyorum bi sikinti olmadi

      Sil
    2. Retay eagle dessert te ozkursan475 bar kullaniyorum bi sikinti olmadi

      Sil
    3. bende de aynı silah var bende emniyeti bozdu bende başka mermi kullanıyorum bence kullanma derim ben

      Sil
  23. Bende Blow F92 var özkursan beyaz ve asrı mermisinden kullandım ne önerirsiniz ?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kardeşim aynısı bende var sana GECO yu tavsiye ederim hem tutukluk olmaz hemde daha çok ses çıkarır mükemmel mermi

      Sil
  24. Zoraki 925 hangi marka mermi kullanmalıyım

    YanıtlaSil
  25. Zoraki 925 hangi marka mermi kullanmalıyım

    YanıtlaSil
  26. P.A.K silaha P.A mermi kullanırsak bi sıkıntı olurmu silahım ekol fırat magnum

    YanıtlaSil
  27. Ben lagant kullanıyorum hiç tutukluk yapmıyo Hemde çok iyi patlıyor bulabilirseniz lagant kullanın

    YanıtlaSil
  28. Bende zoraki mod-918 var hemen hemen tüm markalar ile atİş yaptım en kral mermi GECO gerçek silah sesi gibi çıkıyor ... geco ile gerçek 9mm atan silah kıyasladım inanın hiç fark yok

    YanıtlaSil
  29. MECA mermi 550 bar varmıs kullanan arkadas varmı nasıl

    YanıtlaSil
  30. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  31. Bende Zoraki 2918 T var. 18+1 şarjör. Yeni aldım zaten çok çabuk ısındı silah 50 mermi sıktım daha. 3.şarjörde ısındı. Normal mi sizce ve ben hangi marka mermi kullanmalıyım yardımcı olursanız sevinirim

    YanıtlaSil
  32. ZORAKİ 2918 VAR CODEX GOLD MERMİDEN BAŞKA KULANMIYORUM TAVSİYE EDERMİSİNİZ

    YanıtlaSil
  33. Retay hk baron makinam var en iyi hangi mermiyle iyi ses yapar yada tutukluk yapmaz

    YanıtlaSil
  34. Zoraki 917 kullanisiyim 1500 kadar mermi attım ozkursan y.a.s lagant birkere bile tutukluk yapmadı seste gerçeği aratmiyor

    YanıtlaSil
  35. Arkadaslar jet ses mermisinin farkı nedir bilen varmı

    YanıtlaSil
  36. bende zoraki 925 kullanıcısıyım tüm mermirleri denedim neredeyse ama en iyi verimi 475 bar özkursan dan aldım birde ısınma sorunları oluyor mermir değiştirdikce bilginiz olsun gümüş mermir çabuk ısıtır sarı olan prinç oldugu için fazla ısı dışarı vermede silah çıkar ama gümüş ise tam tersi bilginiz olsun...
    silah silah değişir size tavsiyem ilk hangi mermiryi attıgınısa o mermiriyi kullanın değişik mermir kullan arkadaşlar belli bir süre sonra silah bozuklugu veya canınıza tehdit edebilir
    o mermir iyi bu mermir iyi demeyin ilk hangi marmka mermir attıgınızsa onu kullanın...
    E.K RİZE/GÜNEYSU

    YanıtlaSil
  37. mrb arkadaslar bende yeni bir ses tabancasi alidim ego tatmin etmek icin :) markasi zoraki 925 attigim mermi hediye gelen beyaz mermi ses iyi ve codex 475 barli sari mermi attim ondada ses gayet guzeldi fakat seri modu yoktu actim baktim kafama takilan bisey vardi ve seriyi actim ( e t s ) emniyet tektek seri fabrika sadece tek ve emniyet olarak ayarlamisti fakat seriye gelmiyordu yaptim ufak saniyelik operasyonla gelelim mermileri tekrar denemeye codex 475 bar mermiyi 4 yada 5 mermi atip duruyor namlu ates gibi oluyor diger beyazda seriyi 17 lik jarjorde 10 tane kadar yapiyor 450 barlikmi neyse bilmiyorun onu yani namlu isiniyor dusuk barli mermi mesela 250 ve 350 bar arasi mermi varmi bakiyorum ama yazmiyor aciklamalarda birde onunla denicem

    YanıtlaSil
  38. Gecenlerde bir dügüne gittim özkursan codex gold 475 bar mermi almistim cikarttim atmaya basladim herkes bana yukarda teller var tellere dogru atma dedi o derece sesi guzel gercekciye yakin cikaryorki bi an bn bile gercek samdim tepmeye baslaginca

    YanıtlaSil
  39. En iyisi lagant 500 bar. valla ben çok memnunum tutukluk yapan silahım takır takır attı üstelik 2günde kulağım çınladı görüntüsüde hoş. ucu özkursan gibi deyil gerçek mermiyi andırıyo çok memnunum şiddetle tavsiye ederim. He bide fiochi diye bir marka var abiye sordum en iyisi hangisi dedim fiochi dedi sonrada lagant dedi . yanlız biraz pahallı fiochi yani değmez okadar paraya insan atmaya kıyamıyo ses sonuçta havaya gidiyo 35tl. en ideali lagant o yüzden 15 ile 20 arasında değişiyo ben 15e alıyorum yani tavsiyem...lagant...

    YanıtlaSil
  40. Bu arada zoraki 914 kullanıyorum

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben 914 Codex 475 ve lagand kullanıyorum
      İlk Başta 25 adet gümüş atmıştım 450bar Ses düşüktü
      Codex ses gerçeğe yakın LAGANT ayırt edilemiyor
      Codex ve LAGANT Atış yaparken silah şuana kadar hiç teklemedi Yavaş ve Seri atış olarak 50 Mermi attım Tık yok :)
      Ayrıca silahın teklememesini istiyorsanız Temizlemeyi unutmayı işiniz bitince kaldırıp köşeye atmayın :)

      Sil
    2. arkadaslar ben çok ses tabanca kullandim en son914 aldim ve codex kullaniyorum bu konuda tercübem var yeni tabanca alacak arkadaşlar size tavsiyem 914 mermisi codex geri bosverin

      Sil
    3. arkadaslar ben çok ses tabanca kullandim en son914 aldim ve codex kullaniyorum bu konuda tercübem var yeni tabanca alacak arkadaşlar size tavsiyem 914 mermisi codex geri bosverin

      Sil
  41. Ben zoraki 918 t aldım codex 475 bar mermi atsam bi sıkıntı olur mu? Yardımcı olursanız sevinirim

    YanıtlaSil
  42. Retay mod 92 ses tabancamda boş kovanı dışarı atmıyor her seferinde silahı yeniden kurmam gerekiyor
    Sorun ne olabilir

    YanıtlaSil
  43. Zoraki 4918 t Silahım var arkadaşlar hangi mermiyi tavsiye edersiniz yükses ses vermesini istiyorum lütfen yardım olursanız lütfen

    YanıtlaSil
  44. Zoraki 918T silahım var arkadaşlar özkursan beyaz mı yoksa sarımı hangisi iyi
    arkadaşlar

    YanıtlaSil
  45. retay eaglede meca yada codex deneyen oldumu ? varsa sonucunu yazsın lütfen

    YanıtlaSil
  46. Arkadaşlar retay eagle desert alıcamda hangi mermi önerirsiniz

    YanıtlaSil
  47. Arkadaşlar retay eagle desert alıcamda hangi mermi önerirsiniz

    YanıtlaSil
  48. Arkadaşlar özkursan gold 475 bar ses mermisi doğru sesi çok geri tepmesi hissedilebilir. Evet çok güzel bi mermi fakat 475 barı her silah kaldıramıyor. mesela blow, baredda, retay(özellikle desert eagle) gibi silahlar daha şekle önem verilmiş ve daha hassas silahlardır. İlk codex atışlarında zevk verir insanın hoşuna gider. Fakat uzun vadede sıkıntı çıkarır emin olabilirsiniz. Eğer zoraki marka bir kurusıkınız var ise gönül rahatlığıyla codex kullanabilirsiniz. Zoraki dışındaki kurusıkı silahlarda codex kullanılımı pek hoş sonuçlanmıyor. Diğer kuru sıkı silahlarda özkursanın gri mermisi kullanılabilir güzel ve kaliteli mermidir. Yeterli ses verir tatmin eder fakat iz bırakır yani is yapar. Ben retay g17 kullanıcısıyım lagand gold kullanıyorum. Ve codex zevkini alıyorum. Zoraki marka kullanıcılarına özkursan codex, retay(özellikle desert eagle modeli çok hassas bi salihtır) blow ve baredda marka kullanıcılarına ise lagand gold öneririm. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Zoraki 4918 silaha codex zarar verirmi ben yas mermi 20 kutu attm takır takır en uyumlu iyi ses cikaran hangi mermi?

      Sil
    2. Abi retay desert eagle nasıl bir silahtır sesi falan nasıldır çok merak ediyorum zoraki 918T sesi ile nasıl bir fark var aralarında hemen hemen aynı mı bunları bi soylersen sevinirim şimdiden teşekkür ederim

      Sil
  49. bende zoraki 914 model var ben atıyorum codex ses çok iyi bir şey olmaz

    YanıtlaSil
  50. Meca classic 550 bar kullanan varmı codex e göre nasıl silah 914

    YanıtlaSil
  51. Abi retay mod 92 icin hangi mermiyi onerirsin

    YanıtlaSil
  52. en iyisi lagandtir 650 bar var ulasamak istiyen araya bilir 05379581776

    YanıtlaSil
  53. merhaba retay desert eagle silahı kullanmadım görünüş olarak havalı bir silah ama tercihim her zaman zoraki markasıdır bende zoraki 914 modeli var çokta memnumum zoraki 918 t modeli beretta tiplemesidir kurusıkı silahlarda namlu uzunluğu ve namluda kullanılan alaşım çok önemlidir bir o kadar da kullandığın mermi, ses konusunda bu saydıklarım önem arz eder benim silahım zoraki 914 model namlu boyu 85 mm çoğu namlu dan kısadır kullandığım mermi codex gold tur her ikisinden de memnumum iyi günler dilerim

    YanıtlaSil
  54. Selam abi benim zoraki 918 t var hangi mermileri atabilirim

    YanıtlaSil
  55. Benim silahım Zoraki 917-T bütün kuru sıkılara bin basar kesinlikle takmaz atmayı bilrsen her mermiyi atar. Ben Lagant kullanıyorum 500 bar en yüksek bara sahip tek mermidir tavsiye ederim.

    YanıtlaSil
  56. Bende 14 Kurusıkı Tabanca vardı, şu an 9 tane. Ve en az 10 çeşit mermi denemişimdir. En çok ses ve ateş çıkaran mermi YAS BRASS (sarı)! 500 Bar; ve kesinlikle CODEX GOLD dan daha çok sesi ve namlu ateşi var. Fakat heryerde bulunmuyor; ki ozaman CODEX GOLD öneririm.
    Beyaz mermiler tabancayı fazla kirlettiği için ve demir olduğundan dolayı, tabancaya hasar verebildiği için, yurt dışında bile tavsiye edilmiyor.
    Bu yüzden sarı (Gold) olan mermileri tercih ediyorum.
    En iyi tabanca markası ise kesinlikle Zoraki. Avrupa, Rusya, ABD bu tabancayı övmekle bitiremiyor!
    İkinci ve üçüncü sırada Ekol ve Blow gelir. Şahsen Retay önermem; kalite farkı ortada ve az ses çıkarıyor. Bu Blog'da MKE yaptığı ses testi mevcut.

    YanıtlaSil
  57. Merhaba,
    Bu Ali Alvise, özel kredi verenin kamuoyunu bilgilendirmek için mali bir fırsatı olan herkese açık olan maddi yardıma ihtiyacı var. Bireylerin, firmaların ve şirketlerin, kredi vermek için% 3'lük faiz oranıyla açık ve anlaşılır şartlar ve koşullar altındayız. Bugün e-posta ile bize: (SERVICE_FINNACISL_INVESTMENT@outlook.com)

    YanıtlaSil
  58. Bende alacağım da kuru sıkı ama karar veremedim bi zoraki 914 diyorum bi blow magnum kararsiz kaldim. 914 biraz küçük kalıyor sanki şöyle bi silaha benzesin blow magnum o yüzden güzel silah son olarakta youtube de zoraki 914 denemelere baktım sanki az çıkıyor ordan pek belli olmaz değil mi tam sesi

    YanıtlaSil
  59. Bende alacağım da kuru sıkı ama karar veremedim bi zoraki 914 diyorum bi blow magnum kararsiz kaldim. 914 biraz küçük kalıyor sanki şöyle bi silaha benzesin blow magnum o yüzden güzel silah son olarakta youtube de zoraki 914 denemelere baktım sanki az çıkıyor ordan pek belli olmaz değil mi tam sesi

    YanıtlaSil
  60. Bende alacağım da kuru sıkı ama karar veremedim bi zoraki 914 diyorum bi blow magnum kararsiz kaldim. 914 biraz küçük kalıyor sanki şöyle bi silaha benzesin blow magnum o yüzden güzel silah son olarakta youtube de zoraki 914 denemelere baktım sanki az çıkıyor ordan pek belli olmaz değil mi tam sesi

    YanıtlaSil
  61. Merhabalar bende blow magnum mod.2000 9 mm var bununla yüksek barlı mermi atmak silahına zarar verirmi ?

    YanıtlaSil
  62. Sarı mermi beyaza göre silahı daha temiz tutuyor beyaz çok kirletiyor ama silahı daha iyi çalıştırıyor

    YanıtlaSil
  63. Zoraki 918t marka tabancama 3 kutu özkursan gri 2 kutu kayser aldım bugün hepsini deniycem yorumlarım

    YanıtlaSil
  64. Zoraki mod 914 de ilk deneme mermi sıkıştı çıkmıyor nasıl çıkar neden olmuştur özkursan mermi ile

    YanıtlaSil
  65. Ben blow TR 92k kullanıyorum ozkursan sarı aytiordum sıkıntısız şimdi mermi bulamadım geco diye bir mermi aldım sarı renk buda akşam sıkıp deneyimini sizinle paylasicam

    YanıtlaSil
  66. Geco mu yoksa özkursan codex mi kararsızım.
    Birde meca gold 550 bar var kullananların yorumları önemli...

    YanıtlaSil
  67. Zoraki 918t aldım özkursan sarı mermi ile çok güzel sıkıntısız bir şekilde çalışıyor almak isteyenlere zoraki mod 918t yi öneririm

    YanıtlaSil
  68. Retay G17 codex Gold ses mermisi atarken tek şarjör de EN AZ 3kere takılma yaptı silah daha yeni 1 hafta olmadı silahın yanında gönderilen gri mermileri sorunsuz attı bu silahtan kullanıpta sarı mermi önerisinde bulunacak arkadaşların yorumlarını rica ediyorum

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bende zoraki kullanıyorum binlerce mermi 450 500 600 bar giti sarı mermi hepsini attım hiç bir tutukluk yapmadi

      Sil
  69. Zoraki 917t nasil bir silah onerirmisiniz

    YanıtlaSil
  70. *% 3 faizli kredi oranı sunar
    * Nakitsiz Girişimci İçin Sigorta
    * Para garantisi
    * 10,000 TL'den 100,000,000 TL'ye kadar kredi teklifi

    İyi kredi puanıyla, Credit Financier Home, bireysel veya şirket veya kooperatif derneklerine, endüstriyel ve kişisel çıkarlar için teminatlı krediler ve teminatsız krediler sunar.

    İletişim Adresi:
    WhatsApp: +15184181390
    Doğrudan posta:
    creditfinancierhome@gmail.com

    YanıtlaSil
  71. Zoraki 917 modelini kesinlikle öneririm. Çok kaliteli bir kurusıkı. Kurusıkı mermileri de içindeki bar a göre yüksek ses çıkarmaktadır. Ama fazla yüksek bar mermileri kurusıkı için önermem. Çünkü zarar veriyor Kurusıkıya. Şu sitede güzel modeller var fiyatlarda uygun. https://www.kampseti.com/kategori/kurusiki-ses-tabancasi

    YanıtlaSil
  72. Silah olarak zoraki 914 mermi olarak meca gold alın bana da dua ediverin hayrına

    YanıtlaSil
  73. Ben codex mi yoksa Geco 520 bar mı alsam karar veremedim yardım edin

    YanıtlaSil
  74. Ben Geco Sonrada özkursan Codex Diyorum

    YanıtlaSil
  75. Merhaba!

    Mali desteğe mi ihtiyacınız var? dünyanın her yerinde ihtiyacı olan borçlulara her türlü krediyi veriyoruz.

    5.000 - 10.000.000 ABD Doları
    * amaç *% 3 faiz oranı
    * 1-20 yıl arasında ödeme seçeneği.
    * Aylık ve yıllık ödeme planı arasında seçim yapın.
    * Kredinin esnekliği.

    Yardım için lütfen bizimle iletişime geçin.
    E-posta: creditfinancierhome@gmail.com

    YanıtlaSil